mlhtdncgl Merhabalar Emzirme döneminde oruç tutan varmı acaba borçlarım çok doğumum Ramazan’a denk geldiği için tutamamıştım bebeğim 7 aylık sütüm yetmez diye çok korkuyorum bir türlü başlayamadım bu konuda tecrübeli anneler varmı acaba .
Mrvsmt2502 mlhtdncgl iftarda ve sahurda dengeli beslenirseniz ve bol su içerseniz sütünüzde azalma olmuyor kızım 1 yaşındayken tutmuştum. Sütünüz azalır ya da kendinizi kötü hissederseniz ara vererek tutun
Kuzularinanasi mlhtdncgl 7 aylikken zorlanirsiniz bana kalirsa.cunku gun icinde au icmeyince direknsut azaliyor.sonra tutarsiniz yaoacak bisey yok.benim de hep hamilelik emzirme ramazanda denk geldi.en son ramazanda bebegim 1yasa yakindi ama yok tutumadim denedim 4 5 gun olmadi.hem süt azaliyor hemde bunye kaldirmiyor…