Karpuzlufistiksarma Kızlar bu bezin bedenleri kalıplları nasıl… bebeğim 11 kilo 2 yaş hangi beden alalım
Mommyy1 Karpuzlufistiksarma bence diger bezlere gore buyuk. Benim oglum 11 kilo ve 6 kullaniyorum. 5 te bacaklarini sıkıyordu.
beyzzsenturkk_ Karpuzlufistiksarma 9.100 kiloydu en son 9 aylık kızım 6 numara kullanıyoruz kalıpları büyük bende tam olur
Mom098 Mommyy1 merhaba bacaklarında iz mi oluyordu? Ben gündüzleri molfıx pure soft kullanıyorum 11,5 kg. 5 no ama bu ara izler oluşuyor. Aktif bebek 5 kullanıyorum iz olmuyor. 6 alma zamanı mk gelmiş?
Babymomss Molfix kalıpları büyüklük olarak alacağınız numaraya göre çok iyi. Sleepy de kullandım çok küçüktü numarasına göre
Mommyy1 Mom098 biz mavi paket kullaniyoruz. Evet bacaklari kirmizi kirmizioluyordu. Bende 6 numaraya gectim ve duzeldi.
Karpuzlufistiksarma NihansMom çok teşekkür ederim ben internetten baktım 5 numara 11-18 4 numara 7-14 yazıncA bilemedim. Ama 5 alalım o zaman