Dupduru19 Kızlar doğum yaptım doğum raporumu iş yerime ilettim sgk da doğumdan önceki iki aylık paramı toplu şekilde yatırdı. İş yerimden insan kaynakları ile görüştüm doğumdan sonraki kısmı ay ay yatırın dedim raporunuzu iletin bildirelim dediler. Ben yeniden rapor mu çıkartıp vereceğim anlamadım pek sizler nasıl yaptınız sanırım yine kadın doğuma görünüp rapor alıp onu mu vereceğim nedir doğrusu?
marinko Dupduru19 benim de ilk iki ay toplu geldi param. Dogum sonrası 2 ay ayrı ayrı geldi her ayın başında. Bisey söylemedim. Dogumdan sonra raporunuzu aldınız mı?
Lunaaaaa Dupduru19 doğurduktan sonra tekrar rapor almanızı gerektirecek bi durum yok, o rapor zaten 16 haftalık, muhasebeci her ay kendi sigortaya bildiriyor yani onaylama yapıyor bi nevi, aslında sizlik bi durum yok
Balkabagi Dupduru19 doğum öncesi 8 doğum sonrası 8 hafta olarak raporunuz yazılmıştır. Doğum öncesi olan kısmı almışsınız geriye kalan kısımda onaylanınca yatacaktır. 112 gün devletin hak tanıdığı sürenin dışında tekrar rapor alacaksanız eğer onları iletmenizi istemişlerdir. Ben öyle yaptım çünkü. Raporum bitti gidip 1 ay daha uzattım hatta diğer ayda uzatacağım
Dupduru19 marinko evet raporumu doğumdan sonra alıp iş yerime ilettim. Ama sonraki kısmın ay ay olarak yatmasını söylediğimde sen bzie yüne rapor ilet dediler anlamadım. Alo 170i aradım ordaki adamda doktora gidip doğum sorması için rapor alın dedi.
Dupduru19 ikikereanne_ onu hastaneden çıkarken aldım zaten ama doğun sonrası paramı almak için yine mi almam lazım kadın doğuma gidip
Dupduru19 Lunaaaaa ya bende öyle biliyorum diye tekrar al ama gerek yok diye biliyorum dedim hayır alıp bize iletecelsin yeni raporu dedi. Tekrara arayıp yanlış biliyorsunuz diyeyim ya sağ olun
Lunaaaaa Dupduru19 bencede yani çok istiyorlarsa zaten verdiğiniz raporun fotokopisini çeksinler:) siz sonuçta doğum raporunu da vermişsiniz
Dupduru19 Balkabagi yok bunların kastettiği süre doğumdan sonraki 8 haftalık süre için tekrar almam gerektiğiydi. Ben yatın sgk yo tekrar arayıp sorayım bizim insan kaynakları gerizekalı zaten.