Kızlar kızım 3 aylık oldu Osman Gönülal hocayı takip ediyorum 3 ayda başlanabileceğini söylüyor eğer bebek isterse ki bebeğim 1 aydır kollarıyla kafasını ittirip kaldırıyor 2 haftadır da ellerinden tutunca oturur pozisyona geliyor kendisi. Hocanın videolarına yorum yazanlar da hep 3 ayda iyiki başladık falan yazmış. Dün doktor kontrolünde doktor 5. Ayda başla dedi. Sizler ne yaptınız kaçınca ayda otutturmaya başladınız bebeklerinizi?