nisa2727 kusurunuza ben bakmam ama siz kusurunuzun farkında olun diye söylüyorum🙋🏻♀️ insanlar yaptıkları hayırları hiç bir yerde söylemek zorunda değil. Özel olarak benim hayır işleyip işlemediğimi merak ettiyseniz konuşuruz özelde, ikinci el yolunu tercih etmediğimi anlamışsınız zaten. Ama bir sistem eleştirisi yapıyorsanız keşke post açsaydınız daha fazla insanın yorumumu alabilirdiniz.
Mesela benim de aklımda şöyle bir post var, insanlar eskiden ne güzel had hudud bilirdi diye, zamanım olumca açayım🙋🏻♀️