EmineYilmaz nurozge 4,5 aylık gibi oturttum 6. Ayda istediği kadar desteksiz oturuyordu Erken başladım bence sizde oturtun artık
Zlm nurozge 6 aylikkenke dışı istediği kadar desteksiz oturuyordu ama desteksiz oturtmayı ogretiken de bı sure tutmadım imkan buldukça oturttum
egedenizi20 nurozge kendi oturmak istediği için yatmak istemediği için 4.5 aylıkken yavaş yavaş oturttum şuan 6.5 aylık desteksiz oturuyor
Goktug-06 Su an alti aylik olmasina 2 gun var 4 bucuk ayliktan beri az az oturtmaya basladigim icin simdi normal oturuyo etrafina yastiklari koyuyuyorm
minikayaklarr Goktug-06 benim doğum 4,5 aylık olacak ben de ben de kucağımda hafif hafif oturuyorum ama tamamen oturtmaya korkuyorum siz tamamen oturttunuz mu 4,5 aylıkken yanlarına yastık koy up