GULSAHhj 3 aylık oğlum çok ağlıyor böyle değildi 3 ayında böyle oldu sadece memede sakın kalıyor yaşayan var mı normal mi bu durum deliricem artık
Parsannesi10 GULSAHhj canım ya gaz ya da atak haftasından ama geçici bir dönem olabildiğince onunla zaman geçir
ilknursam Altı temiz karnı tok uykusunu almış yine de ağlıyorsa ilgisini çekecek şeyler yapabilirsiniz artık sizi izliyorduk sese tepki vermeye başlamış olması lazım
Kakulili Hafta atağıdır. Kolay gelsin. Bizim 11,5 haftada başlayıp 14,5 haftada bitti. Yani daha yeni bitti gibime geliyor. Umarım bitmiştir. Uyumuyordu, meme almıyordu. Emzirmek için farklı yollar denedim vs derken toparladı sayılır.
Deletedmom_117 Yazanlara cevap verme nezakatinde bulunursan postun aktif kalır aktif kaldikcada yorum alır…
Deletedmom_117 Yazanlara cevap verme nezakatinde bulunursan postun aktif kalır aktif kaldikcada yorum alır…