Monap Gecenlerde kizim bitlendi bitleri temizledik ama sirkelerden kurtulamiyoruz, bit ilacindan sonra taradim banyoda tarafik, saci nemliyken tek tek cektim onlari, ama sacinda kalmistir kesin çözüm ne anneler hepsini nasil dusurebilirim sirkeleri
Newmother07 Monap saçı uzunsa kısaltabilirsin küçükken bana da bulaşmıştı ilacı şampuanı tokası kremi fayda etmemişti annem en sonunda kısacık kestirmişti öyle gitmişlerdi
Mom098 Monap 2 sene köy okulu tecrübemi hemen aktarıyorum. Saça iyice zeytinyağı ile masaj yapın. Daha sonra bone gibi bir şeyle hava almayacak şekilde bekletin. Daha sonra yıkayın. Ertesi gün elma sirkesi ile yapın bone sarın yine bekletin. Yıkayın. Her gün 60 derecede eşyaları yıkama. Bunu uzun süre yapmanız lazım lavra bırakır. Yatarken uyurken lavanta yağı ile azıcık masaj yapar gibi kulak arkalarına biraz sürün. Ama dediğin gibi en etkili zeytinyağı ve elma sirkesi
Duygusaljelibon_ Monap annem küçükken bizim saçımıza gaz yağı sürerdi tertemiz olurduk şimdiki şampuanlar fısss bide sarı tarakla tarardı cilloppp olurdu dndnjd
ikibebelikanne Monap en etkili yöntemi zeytin yağı ve sirke. Beyaz sirkeyle biraz zeytinyağını karıştırıp saçına dökün heryerine iyice yedirin. 10 15 dk bekleyip ince tarakla tarayın sonrasında saçı iyice yıkayıp tekrar ince tarakla tarayın. Bunu 3 gün yapınca hiç bişey kalmıyor