Bebeğim bugün tam 2 aylık 2 gündür meme reddi var. Akşam emdi uyudu. Gece uyandığında red başladı. Yatakta zıplama, ayakta emzirme, fön sesi, süpürge sesi, kolik müzik hiçbiri bi işe yaramadı. Doktorumuz 2 ve 4 cü ayda sık görülüyor.atak gibi dedi. Geçeceğini düşünüyorum teklif et zorlama sağarak ver dedi. Biberon olarak avent kullanıyorum. Başına gelen var mı nasıl atlattınız bu süreci. Ne yapmalıyım.