Ben doğumdan önce adet olduğumda ilk üç gün yoğun kanama oluyordu son üç gün az kanama oluyordu toplam altı günde bitiyordu ama şimdi ilk iki gün çok hafif leke tarzı kanama geliyor sonra üç dört beşinci gün aşırı yoğun sancılı kanama oluyor yetişemiyorum resmen sizce anormal mi durum doktora gitmelimiyim