5 aylık Erkek bebeğim idrar yaparken sirkeleniyor ürperti gibi. Sünnetli. Sünnetinden öncede vardı. 2 aylıkken falan fark etmiştim. Bir ara geçmişti ama şuan tekrar oluyor. İdrar tahlili yaptırdık temiz çıktı enfeksiyon yok. Çocuk cerrahisi ne gittik ultrason yaptı o da temiz çıktı. Endoskobi yapılabilir dedi ama hemen yaptırmaktan da korkuyorum. Başına böyle bir şey gelen var mı????