@kolonyalimendil linkteki kalıbı atacaktım bende sana ama bayan atmış 😄 bende onu kullanıyorum bütün kalıplarım tırt olunca bende anam babam usulü tepsiye dökerdim keki sonra bu kalıbı aldım şuan çok iyi hatta kaynanama da aldım o da denedi güzel çıktı yalnız şuan fiyatı yüksek ara ara indirime giriyor takip edin bazen 160 170 180e düşüyor yakın zamanda kesin kampanya olur biraz bekleyin isterseniz