MomK Gündüzleri uyanıyor yarım saat sonra yine uykusu gelip ağlamaya başlıyor max yarım saat uyuyup kalkıyor yarım saat sonra yine ağlıyor yine uyutuyorum derken bütün günüm onu kucakta sallayıp uyutmakla geçiyor şaşırdım kaldım sizlerin gündüz uykuları nasıl
Birhaziranhikayesi MomK biz de öyleydik gerçi hala öyleyiz dört aylık olduk. Yeni nesil bebeler uyku sevmiyor sanırım 🥹
Duyulurum MomK 3 aylık olacak yarın. Sabah uyandıktan iki saat sonra uzun bir uyku uyuyor (2,5 saat kadar) ara ara uyanıyor geri uyutuyorum. 12-1 gibi uyanıyor ondan sonra yarım saat bile uyumuyor 🙄 10 dakika falan uyuyor uyanıyor. Huysuz oluyor haliyle.
arennehir MomK bnmde 2.5 aylık sabah 6 da uyanıyor geceye kdr sıfır uyku maalesef gündüz asla uyumuyor
MomK Birhaziranhikayesi of bende 3 aydan sonra geçer sanıyodum hiç mi rahatlama olmadı mesela gün içinde kendi işlerinizi yapabiliyomusunuZ
MomK Duyulurum ne güzel uzun bi uykusu oluyomuş gün içinde en azından sizede o sırada ev işi falan yapcak vakit kalıyodur
Duyulurum MomK çok şükür tabii hiç uyumamasından iyidir. bir oğlum daha var pek bir şey yapamıyorum ona vakit ayırıyorum. Kahvaltı falan yapıyoruz
Birhaziranhikayesi MomK asla yapamıyorum bazen hayatım bitmiş gibi hissediyorum ne kadar zormuş çocuk bakmak ve benimki genel olarak biraz da huysuz bir bebek. İnsanın yanında destek birisi olmalı gerçekten annesi kayınvalidesi vs biri 🥲
Nazl_alkss MomK aynı şekil benimde öyle şimdi geceleri bile uyumuyor artık delirmek üzereyim ben çok uykusuzum kucağımdan indirdiğim gibi uyanıyor uyumuyor sonra napicam bilmiyorum inşallah büyüdükçe degisir
Atamom İkinci aya giren ben gündüz uykularında aynı şeyi yaşıyorum sizlerle memede uyuyor koyuyorum beş dakika sonra uyanıyor 🥹