Asumanttt Merhaba bugün bebeğimin 4 aylık aşısını yaptırdım sağlık ocağından demir takviyesi verdiler. Sağlık ocağından verilen d vitaminini kullanmadım ocean marka kullanıyorum. Demir için sağlık ocağından verilen ürün kaliteli mi acaba bir bilgim yok. Siz ne kullanıyorsunuz?
mervekb Asumanttt ben 5 gün kadar kullanmıştım bebeğimi kabız yaptı 1 ay kabızlık sorunun yaşadık fitil, duplarec kullanmak zorunda kaldık o süreçte. Her bebekte aynı sorun yaşanmaz tabi bizim kötü mazimiz var, lanet ilaç diyorum vegaferon için.
Ela6161 Asumanttt Bizde demir i ocean kullandik kabizlik icin de hipp den armut ezmesi yediriyordum. Siz de ekgidaya baslayinca ona benzer cözüm bulursunuz
Unhappy_mommy Asumanttt bu durumlardan gerçekten o kadar muzdaribim ki anlatamam size de vitamini de kan ilacı da kullanmaya çalıştım ama en son kan ilacına bir basladim kızım damlayı içtikten sonra mahvolur ağlamaktan helak oldu günlerce memlekete yeni gitmiştim millette tepemde bakmıyorsun çocuğa gibi laflar ediyorlar hepten delirmelik durum yani ben 1 hafta bile kullanmadim biraktim neyse sonra 6 ay aşısina gittim ebe dedi ki kullanıyor musun dedi hayır dedim. Hic birsey demedi ben dedim direk kullandım bir hafta ve kızım mahvoldu dedim ve bıraktım dedim o günü doktorada randevu bulmuştum oda sordu hayır kullanmıyorum dedim ve doktorun dediği şu normalde de kan ilaçları büyüklerde bile migde ağrısı yaptığı için etkilenmesi normal dedi bir gün verip bir gün vermemeyi deneyebilirsin dedi bende istemiyorum dedim ve ne ebe ne doktor hayır bak kullan ki ebemiz çok bilmiştir asla ve asla ısrar etmediler haklısınız dediler geçtiler.