Merhaba güzel anneler sleepy beze geçiş yaptım çocuğum pişik oldu sudocream verdi doktorumuz hala geçmedi hametan iyi diyorlar sleepy bezi değiştrmeli miyim geçmiyor bu pişik doktoruna da yazdım bakalım ne diyecek ne krem verecek akıl verin bana lütfen pamukla siliyorum ıslak mendil de kullanmıyorum 10 dk havalandırıyorum 2 saatte bir değiştiriyorum neden geçmiyor bezden kaynaklı mı acaba ya