Ozlem2904 ben normalde sabır taşı kullanarak kesmeyi düşünüyordum çünkü ben öyle konuşarak azaltmayı, kesmeyi vs kendim beceremem yani ağlayıp krize girdiği an ne kadar yol katetmiş olsakta çıkarır veririm o yüzden bir anda kesmekti benim planım zaten. Bir gece aşırı bir meme krizi yaşadığımız için sabah uyanınca tamam dedim artık bitecek bu iş. Sabır taşı henüz almamıştım ve komşumuzun söylediği bir yöntem kullandım. Biraz suyun içine az bir şeker daha fazla miktarda da tuz koyup karıştırdım. Tadı gerçekten kötüydü. Öğlen uykusuna yatıracağım zaman sürdüm memelerime gittim yanına yattım, ninni açtım telefondan (zaten sürekli açıyorduk ninniyi) meme istedi, annecim galiba memeler bozulmuş biraz kötü gibi sanki dedim istedi verdim, görüntü olarak bir değişiklik yoktu ama tadı kötüydü. Biraz ağladı o gün uyuması 35 dakika sürdü. Yaklaşık 20 kere denedi memeyi her seferinde yüzünü buruşturup bıraktı. Neyse ki uyumustu. Gece uykusuna geçerken yine sürdüm yine aynı şekilde oldu süreç ve uyudu. Bir önceki gece meme krizine giren çocuk o değilmiş gibi o meme vermediğim günün gecesi kesintisiz uyudu. Yaklaşık 1 hafta belki 10 gün aynı şekilde denemek istedi memeyi yatınca her zaman sürdüm denettim emmedi. Yanına yatıyorum ninni açıyorum telefondan aynı zamanda bende ninniye eşlik ediyorum. Bazen poposuna patpat yapıyorum ya da sırtına. Saçını okşuyorum, bende gözümü kapatıyorum uyur gibi yapıyorum bu şekilde uyuyor. İnanın gece uykusu kalitelerimiz arttı, uyansa da geri dalıyor hemen. Zorlamıyor çok şükür. Gündüz uykularımız da aynı şekilde hiç aksamadan devam ediyor çok şükür.