Kızlar bebeğim 7 ay 10 günlük, ek gıdaya başlayalı 1.bucuk ay oldu bastada çok iyi değildi ama çorba falan içerdi en azından bu aralar herseye ağzını kapatıyor diliyle itiyo eliyle ağzındakini dışarı çıkarıyor istemiyor resmen. Çeşit çeşit şeyler yapıyorum ama yok. Bebeğim emiyo 2 3 saatte bir. Aç bırakayım biraz emmesin yesin diyorum ama emmek istiyor. Dişleri yeni çıkmaya başladı patladı dişten mıdır yoksa bilemiyorum başına gelen var mı ek gıda istemeyen bebisleriniz durumu nedir