Merhaba kızlar, direk sorumu soracağım.. ben ¾ ay öncesine kadar beyazları 60 derecede ön yıkama ile yıkardım ama hem eşimin tişörtleri çektiğinden hemde ön yıkamanın bir işe yaramadığını gördüğümden dolayı 40 derecede normal programda yıkıyorum, siyahları ve renklileride 40 derece 1 saatlik programda yıkıyorum. Onlarda sıkıntı yok ama bu beyazlar hiç içime sinmiyor deterjanda değiştirdim bugün beyaz tişörtleri katlarken baktım tonları değişik sinirim bozuldu yeniler daha beyaz diğerleri soluk 😬 siz nasıl yıkıyorsunuz beyazlar için püf noktanız var mıı? 😅