kızlar merhabaa gerçekten acemilik başa bela 😂 şimdi bu bebe gündüzleri 2 saate bir uyanıyor emiyor ama geceleri uyandıramıyorum. 12 de yattı dün 2 ye alarm kurdum uyandırdığım için sinirlenip az emiyor bu kez ve yine uyuyor. sanki bıraksam 4 saatte aralıksız yatacak🤷🏻♀️ bez durumuna göre söylüyorum çiş baya yapıyor doyduğunu zannediyorum. annem o ne zaman isterse uyanır zaten aç cocuk ağlar elbet demekki tok diyor sizce doğru mu? 15 günlüğüz. sarılık derecesi az çıkmıştı. sorun yok dedi doktor.