Merhaba anneler,nasıl gidiyor aceba annelik🤔benimki çok gazlı geçiyor malesef🤦🏻♀️3ayımız tamamlandığında sevindim gaz azalır diye.hiç sırt üstü yatmıyordu,son günlerde yatırmaya başlamışdım kundaklayarak.ama yine bir kaç gündür qazlandı😒çıkaramıyor bir türlü nedenini anlamıyorum.geceleri çığlık atarak uyanmaya başladı gazdan.hiç böyle şeyler yapmıyordu.geceyi uyuyub sabah 7-8arası kalkıyordu.şimdi gece yine 2-3saate kalkmaya başladı.ne yapa bilirim tecrübeli anneler?fenxeel çayı da veriyorum,yatmadan gazını da çıkarıyorum.gazını çıkarmakta sorun değil aslında,neden ağlıyor anlamıyorum,korkuyor mu kabız mı oluyor.ama kakaşını da normal yapıyor.birden bire böyle olmasına şaşırdım.doktora söyleyince de zamanla düzelecek diyor.o zamana kadar bu pırtına korkup uyansın mı?lütfen bildiğiniz çözüm varsa söyleyin❤️