Kızlar merhaba
Oğlum ctesi günü sünnet oldu ancak hala her çişte çok ağlıyor bu normal mi sizce :( ne zamana iyileşir bilmiyorum dr 7 10 güne iyileşir demişti. Ama bu çişte yanma olayı beni yıprattı çok. Sünnet yaptıran anneler yorumlarınızı bekliyorum