kayafamly hametan pomad. Doğdu doğalı asla başka şey kullanmadım. Yanıklara pişiklere yaralara meme ucu yaralarına aklınıza gelen ne varsa her şeye yarıyor ve yazdırınca sadece 10 tl. İçeriği tertemiz. Kadın doğum doktorum bizzat önerdi. Piyasada min 60 70 liraya saçmasapan kremlere doğal diye para verme bak bu doğal içeriği de tertemiz dedi. Bebeğim 5.5 aylık ne pişik oldu ne başka şey. Bir de çoğu annenin hatası şu oluyor. Pişik kremini her alt değiştirmede sürüyor ya da pişik kremini sürüyor oradaki katman yok olunca hemen sürüyor yine. Aramızda yapanlar da olabilir. Bir sabah bir akşam sürün hatta ben çoğu zaman sürmeyi de unutuyorum. Bakın pişik kreminin fazlası da zarar. Kız bebekleri olanlar özellikle. Vajinal yapışıklık olur çocuğunuzda. Dikkatli olun mutlaka.