Bepanthol baby kullanıyorum. Yapısı çok güzel, yumuşak bir sürümü var. Öncesinde mustela almıştım ama yapısını hiç beğenmedim, krem olarak kalıyor ciltte. Cilde yediremiyorsun yani. Sudocrem de almıştım ancak onu sadece ciddi pişik olursa, Bepanthol veya Mustela ile çözüm bulamazsam, geçirmek için kullanırım diye düşündüm çünkü baya kimyasal. Henüz kullanmadım çok şükür.