Slmrkn kayafamly arko krem der geçerim 2 çocuğuma kullandım her kafadan sonra yıkar yada pamukla siler kurularim sonra kremler kapatrim
deryaguzex Adenimin 3ve 7ay kullandm çok memnundum şimdi 11 aylık oğlum var poposu sürekli pişiyor faydası yok
ikbalumaycaca Slmrkn ben de arko krem kullanmıştım pişik olduğunda ama onun dışında olmadan kullanmıyorum 8 aylık şuan sadece yenidoğan döneminde bir kere olmuştu 🥰
dlkuznnn Slmrkn arkadasım sayesinde keşfettim sudocrem ve mustela fayda etmediğine arko etti. Kesinlikle katılıyorum ama bunu baskasına dediğinde komik gelebiliyor.
Merveeofs Canım kesinlikle çay ağacı kremi tavsiye ediyorum yani her derde deva diyeyim çocuklu her evde bulunması gerek muhakkak
Yenibirannecik kayafamly pişik olmamasi icin sudokrem kullaniyorum. pişik olduysa arko kremlerin tüp seklinde olani kullaniyorum 2 yaşındaki kızımda 1 günde geciriyor arko krem. oysa neler neler denedim ☺️
mockingbird33 pişik önleyici olarak sudocrem öneririm ama pişik olduktan sonra fayda ediyor mu bilmiyorum biz daha olmadık şükür 🙏🏻
Eslemveasya kayafamly Sudokrem. İçeriği çok da iyi demiyorlar ama mecbur kalıp alıyoruz. Kızımın poposu pişikden kanıyordu artık bi defa sürmem de götürüyor.
yasasule kayafamly ben bebeğim doğduğundan beri kaynatılıp asidi alınmış zeytinyağı kullanıyorum hiç pişik yaşamadık