Joie air twin kullanıyorum memnunum. 3 kademeli baştan itibaren kullanabilirsiniz. Başta travel sistem kullanıyordum ikizleri olan bi arkadasımda travel sistem kullanıyordu ama yolda giderken üst puseti kırılmış o yüzden değiştirdim bende öyle bir sey basıma gelirse diye