Benimde 17 günlük bebegim kilo alımı yavas ve sarılık olduğu için mamaya basladık, suan hem mama yiyor hem emiyor, yani cocuktan cocuga degişiyor, mesela bi yakınımın mama verdiğinden sonra memeyi almadı , ama hersey yolundaysa en azından 6 ay bence de vermeyin mama ben mecbur kalmasam vermezdim