Kızlar merhabaaa. Kızım 8 aylık ek gıdaya başladık sabah kahvaltı öğlen çorba kahvaltı ve öğlen yemeğini yiyince rahat 2 ye kadar emmiyor emzirmeye çalışınca hemen bırakıp etrafla ilgileniyor sütümü nasıl arttırabilirim akşam gece verdiğimde doymadığını hissediyorum sürekli uyanıyor. Bugün sağıyım dedim 40 ml anca geldi.Yardımcı olabilcek var mı 😞