İlk zamanlar sürekli bebeğimle dışarı çıkıyorduk her gün. Şimdi 5 aylık oldu son bir aydır dışarı çıkmaya korkuyorum artık. Pusette durmak istemiyor ağlıyo. Çıktığıma değmeden geri dönüyoruz. Eşim olmadan evden dışarı çıkamaz oldum, aşırı bunaldım. Bu sorunu yaşayan var mı ya da ne yapabilirim tavsiyeleriniz var mı?