Merhaba hanımlar 2 hafta önce Bursa’ya ablama gittik 2 günlüğüne . Oraya gitmeden önce hiç böyle değildi bir türlü anlam veremiyorum. Gece deliksiz uyuyan kızım gdip geldikten sonra 100 kez kalkmaya başladı. Bu arada gündüz güzel uyuyor sadece gece uyumuyor saat başı uyaniyor. Önceden uyumayinca yanıma alıyordum pispisliyirdum uyuyordu smdi yanında da uyumuyor. 2 saat salliyorum anca uykuya dalıyor 1 saat sonra tekrar uyaniyor kafayı yicem 2 hftadr asla deliksiz uyumadı. 6 ay 4 günlük bu arada. Baktım atak döneminde de değil . E gaz sorunumuz da yok anlamıyorum neden uyumaz ki bir sorun yokken ya. Oğlum gripti ondan kızıma bulaştı. Sağlık ocağına gotrdum grip olmuş aferin ver bide burnunu ac sürekli dedi. E gripte geçti hala aynı kafayı yicemmmmmm