Nill19 merhaba, ben de 33+4 te doğum yaptım. Solunum sıkıntısından küveze girdi daha sonda akciğer sönmesi sorunu yaşadık genel durumu günlerce cok kötüydü sonra iyileşti miniğim 23 gün sonra yogunbakimdan çıktı 4 gün serviste birlikte anne bebek uyum odasında kaldıktan sonra evimize geldik. Yogunbakimda biberona alıştığı icin emme konusunda sorun yaşıyoruz onun dışında doktorlarımızın dediği evde hijyene çok dikkat etmek, Sürekli ellerini yıkamak, Anne dışında bebekle cok fazla ilgilenenin olmaması, iki ay kadar ziyaretçilere izin vermemek, odasını her gün havalandırmak, her gün yıkamak, hastane dışında dışarıya çıkmamak, babası bile öpmeyecek ama annesi siz cok samimi olun göğsünde yatır, kanguru bakımı yapın, hatta şapur şupur öp bile dedi😊😊 sanırım gününü tamamlayıp üzerine 40lı olunca hayat normale dönecek 💕 cok şükür.. inci Candemirin prematüre bakım kitabı var ondan çokça bilgi edinebilirsin. İnstagram hesabı da var kendisi de bir prematüre annesi. Ben faydasını görmüştüm