Rukayye96 3 aylık kızım 1 aya yakındır uyanıkken asla ne emiyor ne biberon alıyor. Sadece uyurken emiyor. Aynısını yaşayan var mı ne yapacağım bilmiyorum
re11 Rukayye96 benimde 3 ayda sanırım meme reddi yapmaya başladı memede ağlama tutmama bende ayakta emzirmeye başladım o zaman tutuyor etrafı inceliyor ben aşırı yoruluyorum ama bırakmasın diye her şeyi deniyorum