Kardelen53 Bebeğim 1 yaşında normal adetimde arada bir iki gün flan gecikme oluyordu bu sefer 6 gün gecikti hamilelik testi yaptım negatif çıktı korunuyoruz.. emzirme döneminde adet ne kadar gecikebilir bilgi verir misiniz bilen annelerim
Funda6161 Kardelen53 hayir emzirdigim icin normal hic yapmadim ilk bebegim oldugu icin 4 aylikken 19 gün gecmisti saglik ocana kan verdim birsey yoktu ama sonra 25 gun gecti bir ara dedim demekki normalmis karnim agriyo ve sisiyo gecikince ama oluyorum düzensiz