Kbr79
Ben ayrı ayrı yıkıyorum makinenin kısa programı var. Çok lekeli bir şey yoksa 30 derece 17 dakika da yıkıyorum. Çok lekeli bir durum var sa 40 derece 28 dakikada yıkıyorum lekeler çıkmış oluyor zaten :) bu aralar ekşimiş yoğurt gibi kustuğumuz için kısa program yetiyor bana