Dün kadın doğuma idrar tahlili vermiştim sonuclarimi yakın diye sağlık ocağına gösterdim Dr enfeksiyon çıkmış dedi tek kullanımlık toz verdi .
Birazda idrarın da kan çıkmış dedi kadın doğuma gozuk dedi bebeğe zararı olmaz dedi ama böyle bir şey yaşayan varmı