23 aylık kızım var şubatta işe başlayacağım , kreş mi bakıcı mı arasında inanılmaz kararsızım bezi henüz bırakmadık , sizce bakıcı mı yoksa kreş mi daha mantıklı yemek seçen bir çocuk olduğu için kreşte ne yapar diye düşünüyorum be hala sallanarak uyuyor 🙄