Öncelikle merhaba herkese. Oğlum 5.aydan sonra ayda 300 gram almaya başladı. Bunun yanisira ek gıdada çok istahsizdi. 3 gün kuralı denedim yok yemiyor hadi dedim anam babam usulü yesin bazen yedi bazen yemedi. Ağzını kitliyordu genelde. Neyse ben 8.aya kadar her ay doktora gittim . 8.aya kadar ayda 300 gram anca alıyordu. Kimi doktor mama ver dedi verdim ama istemedi kimi doktor ek gıda ver dedi ek gıda zaten veriyordum ama yemiyordu sıkıntı oradaydı. 8.aya gelince artık tamam dedim idrar tahlili kan tahlili ne varsa yaptırdım. Sadece biraz kansızlık çıktı ama fazla değildi. Kan ilacı dozunu arttırdı doktor ve multivitaminle çinko verdi. 18 gündür çinko multivitamin kullanıyorum ve de kan ilacını fazla veriyorum. İştahı açıldı yani oğlum hiç yemezdi şimdi günde yedikleri ¾ cay bardağı eder evet çoğu bebege göre az olabilir ama benim bebeğime göre fazla bile. 6 ekimde 7600 çıkmıştı kilosu bugün 8400 çıktı. Hala nasıl 18 günde 800 gram aldı şüpheliyim çünkü 800 gram gibi bir beklentim yoktu ayına göre artık az kilo alması normal olduğu için 400 gram bile olsa 300 gram bile alsa normal der geçerdim. Tartı mi bozuk bilmiyorum ama 9 kasımda tekrar tarttırıcam o zaman net görürüm. 8400 değilse bile 8 kilo bile olsa bizim için yine iyi çünkü ayda 300 gramı zor alırken 18 günde iyi bir kilo alımı var ama dediğim gibi benim bebeğim zayıf ve iştahsızdı bundan dolayı seviniyorum yoksa bu ayda olup 10 kilo olan da vardır. Sağlığı yerinde olsun sağlıklı kilo alsın yeter. Muhallebi vs hiç yemiyor denemedim belki yese daha da alir. Bunu övgü amaçlı değil ama bebeği istahsiz olan anneler için paylaşıyorum çünkü biliyorum her yaptığımız yemek boşa gidince insan üzülüyor 😔