2 aylık bebegıö Gaz problemı yuzunden cok cekıyordu doktor ac yazıcagına ar yazmıs ama kullanabılırsınız bu daha cok rahatlatır dedı devam edıyorum 2 gun olcak mama cok koyu ve bıberon yaglı kalıyor normal mı anlayamadım bıberon ucunu kestım akmadıgı ıcın sız neler yaptınız nasıl kullanıyorsunuz yardımcı olurmusunuz