A_12ynr ben dış mekan istiyorum ama havanın duruma bağlı İstanbul’da oturuyorz eğer 3 Kasım’da hava güzel olursa balonlar aldım masa suslemesi yapacam kiyafetlerimiz hazır aldık. Ama evde olursa evdeki masayı süsleyecem öyle pastalar falan o şekilde olacak. Balon konsepti De kahve beyaz krem renkleri kullanacam. 1 yaş balonu ayıcık masasında da pastası muffin irmik topları o tür tatlılar olacak çok kalabalık yapmayacam masasını. Mavi tonlarını doğum konseptimizde kullanmıştım diye bu kez farklılık olsun dedik 😊