Günaydın kızlar bir senedir yaygın anksiyetem var kendi kendime düşünmekten Artık başım ağrıyor sürekli uyumak istiyorum 3 tane çocuğum var korkuyorum bir ara citoles diye bir ilaç kullandım iyi gibiydi ama ne bilim ilaç kullanmak istemiyorum aslında sorunu bilmiyorum psikoloğa gittim bu gün yine aradım galiba yine başlıyacam aranızda benim gibi olup düzelen var mı herşey o kadar anlamsız geliyor Kİ sanki ömür boyu böyle kalıcam eski neşemi gücümü bir türlü yakalayamıyorum