Yahu anneler gündüz uykuları ne zaman 2ye ya da 1e düşecek tüm günüm uyutmakla geçiyor zaten çok çok zor uyuyor bi saat sallıyorum uyuduğu da 10 15 dk en fazla yarım saat😓 uyandıktan 15 dk sonra mızmızlanmaya başlıyor uykusunu alamadığı için hobaa tekrar uyutmaya çalış çok yoruldum geçecek mi bu günler😞