Dryaanr annelik takdir istiyorsa sizde takdir etmeyi bilin bence. Bebeğim ilk doğduğunda mama+meme, 4.aydan sonra sadece meme veren bir anne olarak emzirmek öyle dediğiniz gibi çoook kolay bi şey değil en basitinden yediğinize, içtiğinize, dinlenmenize kadar dikkat etmek zorundasınız. Hiç öyle emzir gazını al tamam filan değil. Sadece mama veren annelerin işi ne kadar zorsa bizimde zor. Ayrıca size biri “emziremeyen kadın kendine anne demesin bi zahmet” dese siz ne hissedersiniz bi düşünün