Kızlar eşim grip olmuştu sonra ben oldum sonra bebeğimize geçti 8 aylık. Doktor burun spreyi ve iburamin zero şurup verdi cumartesi gününden beri kullanıyoruz. Brun tıkanıklığı falan geçti ama dünden beri geceleri öksürük oluyor gün içinde yok denecek kadar az hatta yok belki de ama geceleri öksürüyor ne yapmalıyım acaba üşüttük mü tekrar ? Ablam şurup balgam yapıyor öksürük şurubu heniz akıntısı olunca o da öksürük yapıyor dedi ama size de sormak istedim