eda_elvan94 eşim de ben de 9,5 aylık yürümüşüz. Sordum annelere nasıl oldu bu vs. Sizinle çok ilgilenecek vaktimiz yoktu, saldık çayıra oynayın bahçede diye. Çok serbest bıraktık. Düşse de bir şey olmaz dedik. Öyle erken yürüdünüz diyor. Ben öyle rahat olamam asla ama çimene bahçeye çıkarıyorum sürekli bakalım 😁