Merhaba, bebeğim 8 ay 23 günlük. Geceleri çok sık uyanan bir bebek ama 2 hafta öncesine kadar sadece uyanıp kucakta sallanıp uyuyordu. Şimdi ise emmeden uyumuyor. O kadar çok emiyor ki gece birkaç kez bez değiştirmek zorunda kalıyorum ve sabah bezi taşmış oluyor. Emzirmeyi reddedip kucakta salladığımda ise avazı çıktığı kadar bağırıp ağlıyor. Toplamda 6 kez falan emiyor. Bazen saatte bir uyanıp emiyor bazen 2 saatte bir. Bu aydaki bir bebek için bu kadar emmek çok fazla bunun farkındayım. Ama bunu nasıl değiştirebilirim?