Günaydın kızlar,
Kızım 1 haftadır falan gölgesini veya bir şeyin gölgesini ne zaman görse korkup ağlıyor. Anlatıyorum, sarılıyorum, elimizle şekiller yapıyoruz öyle anlatmaya çalışıyoruz ama yok sakinleşmiyor kolay kolay. Geçici bir süreçtir muhtemelen ama nasıl yaklaşmak, korkmamasını sağlamak gerekiyor artık bilmiyorum. Sizler de yaşadınız mı bu durumu? Nasıl geçirdiniz?👀