muhendisanne2019 canım üzme kendini, kızım prematüreydi ve küvözdeyken 45e kadar çıkmıştı. Bir hap var, doktorun ayarladığı dozda suda ertip de şırıngayla içiriliyor dengede tutulmasını sağlıyor 3 yaşa kadar geçer demişti doktor. Kızımda 2 buçuk yaş civarı düzeldi artık ilaç falan kullanmıyoruz