Begsah Larissaa göz hemsiresiyim soguk algınlığı eslik ediyorsa adenovirus olabilir yada konjoktovit olabilir uzman cocuk doktoru gormeli
Ist2121 Begsah benim oglumda da 2 3 gun ates eslik etmisti burnu tikanmisti nezle ile birlikte oldu ve dr adenovirus dedi. Cok kotu oluyor. Ve 2 goze de bulasiyor dikkat etmek lazim hatta size de gecer. Adenovirus ise. Bebce acil dr a goturun
Iscan Begsah 45 gunluk bebeğimde çapak oluyor surekli temizliyorum masaj yapıyorum bunun harıcınde yapılabilcek bsy yada bşr ilaç var mı