Merhaba, kamuda sözleşmeli personel olarak çalışıyorum. Doğum iznim iki haftaya bitiyor. Sorum şu: Yarım gün süt izni kullanma hakkına kimler sahip?
Kimi yarım gün diyor kimi üç saat diyor.
Kurumda kadrolu bir arkadaş 2 ay yarım gün çalıştı mesela. Sozlesmelilerde durum farklı mi ?