Kızlar göğüs ucu yarasından bahsetmiyorum emerken emmeye başladıktan 2-3 dakika sonra başlıyo göğüslerimin içinde sanki iğne batırıyorlar gibi sızlıyor 3 haftalık daha bebeğim sütüm bitiyor o yüzden mi acaba ya da neden birde sütüm ilk haftalara göre daha az onunda farkediyorm.. böyle ağrı çeken var mı normal mi doktora gitmeli miyim