Merhaba kızlar, oğluma kuzenimin tavsiyesi ile et bulyon yaptım çorbalarına, yemeklerine vs katmak için. Kuzu eti havuç kereviz patates soğan sarımsak koydum içine. Kaçıncı aydan itibaren kullanabilirim acaba kuzenim 6. Aydan itibaren verebilirsin dedi ona da doktoru önermiş ama kararsız kaldım. Bir de aynısının tavuklu olanını da yapacağım. Bunun için de bilgi verirseniz sevinirim😍 bu arada internetten araştırdım net bir bilgi bulamadım o yüzden soruyorum.